Re: Problem z modemem Request 28.8 v.34 int

Autor: Jacek Peda (yazzie_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Jul 1997 - 21:48:11 MET DST

psychor <psychor_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<5qu2re$d4j$1_at_helios.man.lublin.pl>...
> Witam właściciela Request-a
Mi tez jest bardzo milo

> Twoj problem wynika z przeladownych lini internetowych w polskiej czesci
> internetu.
Ale dlaczego na poczatku pomyka jak dziki a za chwile prawie stoi; bez
skojarzen :) prosze

> Moze równiez komputer z ktorego zsciagasz plik miec przeladowane lacze,
nie
> tylko ty korzystasz z niego.
Probowalem w roznych porach dnia i nocy i zawsze jest tak samo.

> Modem byc moze tez nie zaszybki bo juz mamy na internecie 33.6
No bez przesady, takiej duzej roznicy miedzy 28.8 a 33.6 to znowu nie ma,
zwlaszcza, ze nie wszedzie mozna tyle wycisnac :(

> Odpowiedz mi jakie kosci masz w modemie AT&T czy Rockwell.
Zdecydowanie AT&T

> Do zobaczenia w cyberspace:-)
Ano, heja

_____ yazzie_at_polbox.com ______