Krzywy monitor

Autor: Arkadiusz Gruszka (riderek_at_polbox.com)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 15:31:04 MET DST

Helou ewrybady,
mam problem z moja kobita, ktora ma problem ze swoim monitorem.
Niestety nie upilnowalem jej i kupila monitor taki jak sie jej
podobal (faktycznie ladny) i cuz sie okazalo: wprost doskonala
geometria obrazu :(((
Co prawda poduszki boczne mozna korygowac ale poduszki gorna i dolna
sa po prostu zywym przykladem na to ze okrag jest najdoskonalsza
figura ;-), a moze jest to dowod na kwadrature kola, hmm...
gorna krawedz wyglada tak:

____________............-------------.........._____________

Oczywiscie sprzedawca uwaza ze obraz jest zupelnie normalny :)
prosty, piekny itd. (niestety nie moglem uczestniczyc w konwersacji
ze wzgledu na dosc znaczna odleglosc) ale przyjal monitor do
serwisu (szyderczy :) ) na 2 tygodnie (pewno nawet go nie ruszy
z magazynu).
Teraz moje pytanie - czy jest mozliwosc wyregulowania geometrii
obrazu jakims potenc.(zwanym podkowka) we wnetrzu monitora ???
Poniewaz monitor jest na gwarancji chcialbym dokonac takiej
operacji jedynie pod warunkiem 100% powodzenia akcji.
teraz dane monitorka: GoldStar 14'' StudioWorks z glosnickami ;)
aha, prosze nie udzielac mi porad typu: rozkrecic i wyrzucic
glosniki.
teraz pytanie drugie: moze jest jakis cudowny program ktory
umozliwia pelna korekcje geometrii wyswietlanego obrazu ???
karta grafiki: S3 Trio V64+ ExpertColor

za wszelakie podpowiedzi serdecznie dzienx
pozdrawiam
Rider