Re: Krzywy monitor

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 16:38:39 MET DST

Wed, 16 Jul 1997 15:31:04 +0200, Arkadiusz Gruszka
<riderek_at_polbox.com> napisał(a):

>teraz dane monitorka: GoldStar 14'' StudioWorks z glosnickami ;)
>aha, prosze nie udzielac mi porad typu: rozkrecic i wyrzucic
>glosniki.

To jest właściwie myśl bo te przypięte głośniczki odchylają ... choć
może trochę w innym kierunku.

Kręcić można raczej bez obawy o późniejsze działania, ale umiarkowanie
i z głową. Więcej Ci nie powiem bo nie wiem.

>teraz pytanie drugie: moze jest jakis cudowny program ktory
>umozliwia pelna korekcje geometrii wyswietlanego obrazu ???
>karta grafiki: S3 Trio V64+ ExpertColor

To by było dobre i jest, ale nie w tej klasie cenowej.

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk