He, he

Autor: Tomasz Tomaszewski (tomntom_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 21:10:58 MET DST

Widzialem podawane przez listowiczow przyklady na glupote sprzedawcow
z Vobisu. Mam tez dwa przyklady, ale z innej firmy, ktorej nazwe
przemilcze (ma cos wspolnego z dobra robota, a oni mnie tam znaja).
Przyklad nr.1 : Klient kupuje komputer z CD-ROMem i karta muzyczna.
Okazuje sie, ze plyty audio nie sa odtwarzane przez karte dzwiekowa.
Sprzedawca tlumaczy zachowanie sie sprzetu jako brak nowego
oprogramowania do tej karty dzwiekowej. Faktyczny powod - zle
podlaczenie kabla CD-ROM - karta dzwiekowa.
Przyklad nr. 2 : Klient przynosi kupiony u nich komputer, w ktorym
CD-ROM powoduje wibracje obudowy. Sprzedawca tlumaczy, ze wibracja sa
spowodowane tym, ze klient uzywa nielegalnego oprogramowania.
Co wy na to? Glupota ludzka nie zna granic...

** Tomasz Tomaszewski tomntom_at_friko.onet.pl **
** tomntom_at_polbox.com **