Re: maly test

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 00:42:06 MET DST

>Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> napisal(a):
>: Just testing
>
>: .ćęłńó.ż.

>Niestety, polskie znaki przyszły w postaci kaszy (częściowo)

Nie wiem czy niestety. Tak mialo dojsc, bo test byl naprawde na co
innego:

From: cp1250-cancel-bot_at_memax.krakow.pl

[ UWAGA: wiadomosc wygenerowana automatycznie ]

Witaj

Jestem zmuszony poinformowac Cie, ze wyslales na jedna z polskich
grup dyskusyjnych list zawierajacy niewlasciwie zakodowane
polskie znaki.

Wg norm RFC obowiazujacych w Internecie jedynym dopuszczalnym
kodowaniem znakow narodowych w naszej czesci Europy jest
standard ISO-8859-2 (znany tez jako ISO-Latin-2).
Dlatego nalezy zadbac aby listy wysylane na polskie grupy dyskusyjne,
zawierajace polskie znaki diakrytyczne byly zakodowane
w tym standardzie.
[...]
Niestety, Twoj list, ktory spowodowal to ostrzezenie
(kilkadziesiat pierwszych linii tego listu poniżej)
zostal skasowany z serverow list dyskusyjnych, i jesli
chcesz, aby jednak dotarl on tam gdzie go wyslales,
musisz wyslac go jeszcze raz, dbajac o prawidlowe
kodowanie polskich znakow (albo w ogole ich nie
uzywajac do czasu az skonfigurujesz swoje oprogramowanie)

                                        Cp1250 cancelbot

Pomysl kasowania listow od razu wyjatkowo mi sie nie podoba...

J.