Re: gosc mi mowi ze dwa modemy polacza sie na 56 ???

Autor: Benedict P. Barszcz (poseidon_at_ziplink.net)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 06:47:30 MET DST

On 28 Jun 97 07:15:58 GMT, "Marmot" <czel_at_polbox.com> wrote:

> a pozatym to dwa modemy 56 nie polacza
>sie ze soba na normalnych liniach, jedna linia musi byc cyfrowa (ISDN)....

Nie pamietam dokladnie ale US Robotics tlumaczyl na czym polega praca
modemow 56Kbps. Aby takie polaczenie moglo zaistnieć potrzebny jest po
drugiej stronie "server X2". Bez tego servera dwa modemy
prawdopodobnie nic nie wskórają. Server X2 potrzebny jest do tego, aby
mozna bylo wogole używać tych modemów. Dlatego zanim zakupisz dwa
takie modemy to dobrze sprawdź czy wiesz wszystko.
Benedict
kb2qzv
---------- be well and prosper -----------------
poseidon_at_ziplink.net