Re: WEW czy ZEW ?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 22:31:03 MET DST

On 27 Jun 1997 21:19:56 +0200, Krzysztof Halasa
>Wewnetrzny jest tanszy. Ale nie podepniesz go do czegos innego niz PC.
>Ostatnio plyty PC maja zreszta malo slotow ISA, niektore np. 3 -
>oczywiscie zmiesci sie modem i karta dzwiekowa, ale duzo miejsca nie
>zostanie.

No tak, ale z drugiej strony - myszka, modem zew .... i potrzebujesz
jakiejs starej IO na eksperymenty..

>No i problem braku lampek - jednak jest to wygodne, gdy widzisz,
>ze np. sa problemy z transmisja, albo ze w ogole dane ida itp.

Z drugiej strony - dwa pudelka i dwa kabelki wiecej.

>Pomysl sobie - jedziesz na wakacje, i oczywiscie potrzebujesz komputer
>z modemem - zewnetrzny podlaczasz do notebooka bez problemu, a wewnetrzny?

Jesli masz notebooka, to pewnie z modem pcmcia :-).

>Ja tez. Kiedys mialem taki modem, ktory sie zawieszal. Do zewnetrznego
>dorobilem malenki uklad, ktory go resetowal (zasilaniem)... Do wewnetrznego
>byloby znacznie trudniej.

Dlaczego? Skalpel, tniemy sciezke od koncowki Reset i podlaczamy nasz
uklad. O przepraszam - prostszy uklad bo tym razem tylko TTL
potrzebny..

>Generalnie - wewnetrzny wystarczy, ale zewnetrzny jest wygodniejszy.

Te kable, te pudla ... polemizowalbym z ta wygoda :-).

J.