Re: Homologacja

Autor: MarekA (Marek.Adamkowski_at_olsztyn.tpsa.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 21:18:54 MET DST

.Modem rozlacza mi polaczenie co 3 minuty i nawet nie moge
>porzadnie poczty sciagac.koniec.Zapytalem sie sie znajomego pracownika
TPSA
> [...]
>zysk.Tak wiec jestem w kropce.Czy ktos z Szanownych Listowiczow spotkal
sie
>z podobnym stanowiskiem TPSA zarowno w sprawie zglaszania modemu jak i
>polaczen?Czy ktos mial jakies nieprzyjemnosci ze strony TPSA za uzywanie
>modemu bez zgloszenia?Z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz.
>
>Michal Zielinski
>
>"Paszczak"
>
>Pozdrowienia
>
>******************* Get Yourself Connected ! ***********************
> Michal Zielinski
> hardware_at_lodz2.p.lodz.pl hubble_at_free.polbox.p

Czlowieku co ty za bzdury piszesz , zysk z tego ze beda Ci
rozlaczac rozmowy .
Tak sie sklada , ze pracuje w TPSA i wiem z doswiadczenia
ze takich rzeczy sie nie robi , a znam rowniez pare przypadkow
ze ktos polecial z pracy za dzialanie na niekorzysc klienta (tyle , ze
bylo to najczesciej z glupoty tych ludzi lub lenistwa i niechlujstwa).
A to , ze ktos ma pretensje do TPSA o rozne rzeczy w duzej
mierze uzasadnione , to wina takich osob jak wyzej , glupota
i lenistwo.
No ale moze kiedys .....

MarekA
Marek.Adamkowski_at_olsztyn.tpsa.pl