Re: Homologacja

Autor: Michał Zieliński (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 15:32:59 MET DST

> Czy przy zglaszaniu modemu TP dokladnie go sprawdza - tzn. na tyle
> dokladnie zeby sie zorientowac czy jest to USR robiony na rynek
> amerykanski czy polski? Czy oni wogole te modemy sprawdzaja, czy tylko
> idzie sie do jakiegos urzedu, wypelnia tone papierow i to wszystko?

> Dzieki za odpowiedz
> Mike

Czesc,

Poszedle do TPSA aby dowiedziec sie jak to jest z modemami.Pani w okienku
poiedziala , ze mozna zlozyc papierek z informacja ze na taki to a takim
numerze znajduje sie modem o numerze homologacji XXX.Zaputalem sie , na
jakim formularzu sie to zglasza.Pani spojrzala sie na mnie jak na glaba i
powiedziala: Aaa , na jakiejs kartce papieru, do tego nie ma
formularza...Zapytalem, czy zagloszenie modemu da mi lepsze lacza, popraw
jakosci itp.NIE , nie da bo to zalezy od konkretnej centrali a ja akurat
mam pecha.Modem rozlacza mi polaczenie co 3 minuty i nawet nie moge
porzadnie poczty sciagac.koniec.Zapytalem sie sie znajomego pracownika TPSA
, co o tym sadzi, czy zglaszac modem czy nie.Odpowiedzial ze nie , bo jak
sie na centrali dowiedza ze masz modem to ci zaloza dyskryminator(czy jakos
tak), ktory bedzie rozlaczal polaczenie co 2 minuty , bo to dla nich czysty
zysk.Tak wiec jestem w kropce.Czy ktos z Szanownych Listowiczow spotkal sie
z podobnym stanowiskiem TPSA zarowno w sprawie zglaszania modemu jak i
polaczen?Czy ktos mial jakies nieprzyjemnosci ze strony TPSA za uzywanie
modemu bez zgloszenia?Z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz.

Michal Zielinski

"Paszczak"

Pozdrowienia

     Michal Zielinski
              hardware_at_lodz2.p.lodz.pl hubble_at_free.polbox.p