Homologacja

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 01:02:01 MET DST

Hello Janusz!

26 Jun 97 08:07, Janusz Sklorz -> do All:

 JS> Jestes w bledzie. rejestracji jako takiej nie ma ale modem nalezy
 JS> zglosic w TP SA

A to niby co jest ??? Nie rejestracja ?

 JS> a nastepnie TP SA dokonuje odplatnie (~7.60)
 JS> sprawdzenia instalacji abonenckiej pod katem podlaczenia modemu.

Tylko na zadanie abonenta. Czasem wciskaja ta usluge na sile po zgloszeniu
modemu (jesli nie lubisz slowa rejestracja), ale nie jestes zobowiazany do
wnoszenia _zadnych_ oplat.
Linia oraz centrala MA SPELNIAC ODPOWIEDNIE NORMY! Jesli ich nie spelnia, -
masz prawo do REKLAMACJI!

 JS> Modem
 JS> musi byc z homologacja.

Tak.

 JS> Na takiej rejestracji uzytkownik nie zyzkuje nic (w sensie reklamacji
 JS> jakosci lacza),

Ja sam wywalczylem poprawe lacza, - wlasnie w oparciu u rejestracje modemu.
Proponowano mi przepiecie na centrale cyfrowa na co sie nie zgodzilem, wiec
zmieniono mi pare i poprawiono stan techniczny lacza na centrali (a bylo co
poprawiac bo to K66).
Moge podac konkretny przyklad gdzie przepieto klienta na inna centrale z powodu
fatalnego stanu lacza na macierzystej centrali.

 JS> To niestety jest prawda. Nawet gdybys chcial skserowac to Ci nie
 JS> udostepnia. Na pytanie o konkretny typ odpowiedza : ma lub nie ma
 JS> homologacji.

W miare aktualny spis modemow homologowanych mozna dostac do reki w CRiT,
tam tez mozna dowiedziec sie o miejscu w ktorym spis taki mozna nabyc.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-