Re: WEW czy ZEW ?

Autor: Janusz (januszw_at_olo.sprint.com.pl)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 07:07:45 MET DST

 Grzegorz Bodaszewski napisał(a) w artykule <33c656a6.9433478_at_news.nask.pl>.
..
{...ciach,ciach...}
>Przy tanich modemach rzeczywiscie nie ma wiekszej roznicy, ale
>taki np. Zyxel Elite ma tych lampek cos ze 20, i niektore
>sa naprawde pozyteczne. Sygnalizuja np. korekcje na poziomie
>modemu. Dzieki temu szybciej mozna sie zorientowac, ze lacze
>jest do kitu. Przy polaczeniach miedzymiastowych z BBS to
>czasem wazne. Ja w kazdym razie kocham lampki :-)
>
>Grzegorz Bodaszewski

--------------
Witam p. Grzegorzu,
1. Za cenę Zyxel Elite można kupić ze 3 "tanie modemy"+dwa komplety
lampek choinkowych. Nawiasem mówiać myśle, że znasz modemy co
mają 4 lampki, wyświetlacz LCD, kosztują jak 2 Zyxel Elite, a opis pane-
lu sterowania jest formatu A0, a zwykły użytkownik wykorzystuje te funkcje
na poziomie 15-20 %. :)

2. Oczywiście, że istotne jest by mieć sprzęcicho w miarę najlepsze, ale
szarość dnia codziennego ( tzn. szczupłość sakiewki ) wymusza znale-
zienie kompromisu pomiędzy ceną a "osiągami". Przecież nie tak dawno
dyskutowaliśmy na tej grupie o "podkręcaniu" procków !!! Domyślam się
,
że p. Marcin będzie korzystał z linii telefonicznych a nie dzierżawionych
( czy też ISDN ! ).

3. "...kocham lampki" ( ? ) Ciekawe,... ja tam wolę kobiety.

Pozdrawiam - i uśmiechnij się - Janusz.