Re: WEW czy ZEW ?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 02:36:55 MET DST

Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

>Jeżeli sprzęt jest sprawny i jeżeli go poprawnie skonfigurujesz to
>funkcjonalnie nie ma najmniejszej różnicy. Natomiat jest różnica w cenie.
>Wszystko jeszcze może być uwarunkowane tym czy masz gdzie postawić
>zewnętrzny modem lub czy masz wolne sloty na płycie.

Przy tanich modemach rzeczywiscie nie ma wiekszej roznicy, ale
taki np. Zyxel Elite ma tych lampek cos ze 20, i niektore
sa naprawde pozyteczne. Sygnalizuja np. korekcje na poziomie
modemu. Dzieki temu szybciej mozna sie zorientowac, ze lacze
jest do kitu. Przy polaczeniach miedzymiastowych z BBS to
czasem wazne. Ja w kazdym razie kocham lampki :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl