Re: LAN -> Internet

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 21:21:12 MET DST

szold_at_infeco.pb.bialystok.pl (Andrzej Golebiewski) wrote:

>[...]
>W jaki sposob moge uzyskac dostep do Internetu przez LAN? Raczej
>odpada rozmowa z administratorem.
>Czy moze istnieja jakies emulatory PPP dla sieci lokalnych, ktore
>cos pomoga?

Gdybym nawet umial Ci pomoc (a naprawde nie umiem, nie mam pojecia
o tym, jak jest skonfigurowana Twoja siec lokalna), to i tak bym
tego nie zrobil. W ramach solidarnosci z adminem Twojej sieci.
On jest od tego, zeby okreslic, jakie programy maja prawo chodzic
na komputerach do niej podlaczonych, a jakie nie - i od poprawnego
skonfigurowania tych dozwolonych. Ze slow 'raczej odpada rozmowa z
administratorem', wnioskuje, ze dlubiesz cos na wlasna reke
bez jego zgody. Nie wiem, kim on/ona jest, i jaki ma stosunek
do userow - ale u mnie, gdybym Cie na czyms takim przylapal,
mialbys ciezki zywot...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl