Re: KAblowka i siec

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 21:20:59 MET DST

hubble_at_free.polbox.pl (Michał Zieliński) wrote:

>A do czego podlacza sie router?Bo mnie sie wydaje ze do jakich laczy.Nikt
>nie badzie ciagnal kabla do Wiednia lub Norwegii.

  Z jednej strony do kablowki, z drugiej do lacza, np. TPSA.
Po stronie TPSA masz homologowany modem na lacze stale.
Po stronie kablowki - modemy kablowe, ktore nie musza miec
niczyjej homologacji.

  Sytuacja identyczna, jak w wypadku abonenckiej centralki
telefonicznej. TPSA wymaga, zeby homologacje posiadala centralka,
po stronie linii wewnetrznych mozesz do niej podlaczyc, co Ci sie
zywnie podoba - to Twoja centralka i Twoj interes w tym, zeby
jej nie spalic.

  Uprzedzajac pytania (jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby to pytanie
nie padlo w rozmowie na temat homologacji telefonow :-) ):
- przy takim podlaczeniu TPSA nie ma rowniez zastrzezen do
niehomologowanych 'bezprzewodowcow' - co nie znaczy, ze PAR Cie
nie moze wziac za 4 litery za zaklocanie sasiadom odbioru UKF/TV :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl