Re: HP 600 i wbudowane fonty

Autor: R.J. Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 17:27:54 MET DST

pingling_at_elka.pw.edu.pl (Piniek aka Piotr Ingling) był uprzejmy
napisać:

> [...]
>co z tego, skoro nie działa.

>Sekwencje Esc w/g 'opisu' PCL z HP:

>Esc(s...T - krój (w miejsce kropek trzeba wstawić odpowiedni numer):
> 3 - Courier
>4101 - CG Times
> 6 - Letter Gothic

>Esc(s...S - styl
> 0 - Upright (normalny)
> 1 - Italic

>Esc(s...B - pogrubienie
> 3 - Bold
> 0 - Normal

>I woda. Nie działa. Sam też chętnie się dowiem, co zrobić, żeby zadziałało...

  Wezcie instrukcje do drukarki HP3 i obejrzyjcie jak wygladaja
  komendy wlaczania innego kroju. Pragne zwrocic uwage wszystkich,
  ktorzy nie lubia czytac instrukcji, ze bardzo istotna jest
  kolejnosc wysylania kolejnych parametrow.
  1 orientation portrait landscape
  2 character set primary secondary, numer zestawu
  3 spacing 0 norm 1 proportional
  4 pitch char per inch
  5 point size point size
  6 style 0 upright 1 italic
  7 stroke weight 0 normal 3 bold 4, 5, 6 very bold itd
  8 typeface 4101 CG Times 3t Courier, 6t LetterGothic
  9 quality 1 draft 2 letter

przyklad:
  Esc&l0OEsc(10UEsc(s1p12v0s0b4101t2Q

> Piotr Ingling
>e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl

== uprzejmie prosze odpowiedzi mailem na zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl ==
  === gdyz niektore newsy mi znikaja przed przeczytaniem ===