Re: HP 600 i wbudowane fonty

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 23:25:46 MET DST

Dnia 25 Jun 97 Piotr Miedzinski napisał(a) co następuje:

> Moze przypadkiem ktos wie jak drukujac pod DOSem na HP 600 uzyskac font
> inny niz Courier ? Podobno sa jeszcze inne wbudowane fonty (przynajmniej w
> instrukcji tak twierdza :)) ale nie moge za nic wykombinowac jak je
> przelaczac...

Rzeczywiście, teoretycznie są. I teoretycznie wiem, jak je przełączyć. Ale
co z tego, skoro nie działa.

Sekwencje Esc w/g 'opisu' PCL z HP:

Esc(s...T - krój (w miejsce kropek trzeba wstawić odpowiedni numer):
   3 - Courier
4101 - CG Times
   6 - Letter Gothic

Esc(s...S - styl
   0 - Upright (normalny)
   1 - Italic

Esc(s...B - pogrubienie
   3 - Bold
   0 - Normal

I woda. Nie działa. Sam też chętnie się dowiem, co zrobić, żeby zadziałało...

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html