Re: Prosze o rade

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 12:03:47 MET DST

On 26 Jun 1997, Marcin [iso-8859-1] Szymański wrote:

> Tak sie sklada, ze WaveTable (hardware'owy, czy software'owy) to nie
> 'polifonia na 32 glosy' ale charakterystyki brzmien rzeczywistych
> instrumentow muzycznych.

Jesli juz sie czepiamy szczegolow, to okreslenie polifonia 32-glosowa
informuje, ze karta moze na raz odtworzyc 32 instrumenty. I bez znaczenia,
czy robi to za pomoca kanalow FM, WaveTabla czy cholera wie czego. AWE 32
ma polifonie 32-glosowa, AWE 64 - 32 glosowa WaveTable sprzetowy + 32
glosy WaveTable programowy. Jesli nie mozesz odpalic Wave programowego
zostaja ci tylko 32 glosy sprzetowego wiec w sumie masz cos a la AWE32 ( a
wlasciwie dokladnie to samo ).

> Jezeli sa rozwiazane sprzetowo (cena_karty_z_WT= karta_bez +40%) tworzenie
> dzwieku zachodzi bez udzialu glownego procesora (bo karta ma wlasny,
> specjalizowany). Natomiast jezeli karta realizuje programowo WT obciaza tym
> procesor i wlasnie tu wystepuja zgrzyty dla ww modelu.
> A polifonie zapewnia (przynajmniej powinna) przytlaczajaca wiekszosc kart.

Przy czym brzmienie z Wave sprzetowego jest lepsze niz z Wave
programowego.

                                                Jurand