2 modemy jako przedłużenie RS232C

Autor: Rafał Zalinski (rzal1_at_polbox.com)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 11:30:07 MET DST

Proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu:
Muszę połączyć 2 komputery pracujące pod WIN95 przy pomocy skrętki o
długości ponad 300m, w taki sposób aby jeden widział dyski drugiego (z
możliwością mapowania).
Wiem, że optymalnym byłoby podłączenie ich kartą sieciową przy pomocy
światłowodu i docelowo będzie tak to wykonane. Niestety obecnie dysponuję
tylko ułożoną skrętko w ziemi i wymyśliłem, że powolne połączenie po RS232C
na razie wystarczy, jednakże odległość jest za duża. Dla rozwiązania
problemu odległości chciałem sprzęgnąć dwa modemy po łączu dzierżawionym i
wykorzystać bezpośrednie połączenie kablowe z WIN95. Niestety w żaden
sposób nie mogą się ze sobą połączyć, choć po kablu równoległym łączą się
bez problemu.

Z góry dziękuję