Re: pol czcionki

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 01:20:21 MET DST

Dnia Thu, 26 Jun 1997 01:39:03 GMT, milosz danielewski napisał(a):

> Czasami korzysta sie z takiego UNIXA, ktorego ja nie moge ( lub nie
>umie) skonfigurowac, badz z terminali, na ktorych nawet sobie nie
>wyobrazam jak by mozna te litery wpisywac i widziec na ekranie.

To zajrzyj na www.agh.edu.pl/ogonki i ściągnij program "ogonki". Służy on do
podmieniania polskich krzaczków na takie, jakich potrzebujesz, w
szczególności na "bezogonkowe".

> Kaleczy jezyk nie ten co pisze bez polskich liter lecz ten, ktory
>wali bledy ortograficzne (stylistyczne, gramatyczne, nie mowiac o
>interpunkcyjnych ).

Tu się w pełni zgadzam. Sam często na uczelni siadam przy jakimś dennie
skonfigurowanym (czy wręcz zdekonfigurowanym ;) XTerminalu, przy Macu, XT,
VT102... wtedy piszę po polskawemu. I jak dostaję pocztę ogonkową, to nie
płaczę tylko się przyzwyczajam. :)

> Pisanie imienia i nazwiska z malej litery to moja maniera ( mam
>nadzieje, ze nie obrazam w ten sposob niczyich uczuc religijnych :-)

Czemu nie? Jest to bardziej unixowe... :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|