Re: pol czcionki

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 03:39:03 MET DST

On 24 Jun 1997 22:43:06 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek
Osiecki) wrote:

>Skąd wysnułeś takie genialne wnioski?
>Czyżbyś miał jakieś problemy z polskimi znaczkami?

1.
 Chocbym nie wiem jak konfigurowal mojego news-readera, _ZAWSZE_
znajdzie sie ktos kto zamiast polskich liter bedzie widzial
"szlaczki-robaczki"

2.
 Czasami korzysta sie z takiego UNIXA, ktorego ja nie moge ( lub nie
umie) skonfigurowac, badz z terminali, na ktorych nawet sobie nie
wyobrazam jak by mozna te litery wpisywac i widziec na ekranie.

3.
 Kaleczy jezyk nie ten co pisze bez polskich liter lecz ten, ktory
wali bledy ortograficzne (stylistyczne, gramatyczne, nie mowiac o
interpunkcyjnych ).

4.
 Pisanie imienia i nazwiska z malej litery to moja maniera ( mam
nadzieje, ze nie obrazam w ten sposob niczyich uczuc religijnych :-)

milosz danielewski