Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 01:20:21 MET DST
Dnia Thu, 26 Jun 1997 01:39:55 GMT, milosz danielewski napisał(a):
>On 24 Jun 1997 22:43:05, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:
>>>żeby czasem podocinać Optimusowi zapatrzonemu w Microsoft. Niezbyt godny
>>>wzór do naśladowania :-)
>>Tym bardziej, że sam Optimus nie jest dobrym wzorem do naśladowania... :)
>>Chociaż ostatnio to Vobis ich przebija...
> Vobis !!!! To chyba zart ! Dwa przyklady z Vobisu:
Przecież piszę, że ich przebija... a Optimusa przebijać można tylko stopniem
olewactwa klienta/wysokością cen/beznadziejną jakością sprzętu :)
>1. Rozmowa ze sprzedawca (Vobis Katowice - "Skarbek"):
[...]
>2. Rozmowa z serwisantem (Vobis Bytom):
[...]
To ja dorzucę swoje (Vobis Kraków):
Miałem nieszczęście kupić u nich MAG-a DX1595 (klikatoza szlagotrafioza) pod
koniec grudnia'95. Następnego dnia przychodzę do nich, bo dobijał mnie już
ten monitor, a do tego był wykrzywiony obraz.
Ja: Monitor jest taki a taki, ma takie i takie wady.
V: Wszystkie monitory tak mają!
Ja: :-[ ] (opad szczeny) A mam panu pokazać monitor, który tego nie ma? NA
pana koszt oczywiście.
V: No... może Pan wziąć inny.
Ja: A jakie są?
V: No... z 15" tylko te.
Ja: Kiedy będą inne?
V: Może przy nowej dostawie...
Ja: Jakie???
V: Sony Multiscan (cośtam - w każdym razie cena > 2000 zł).
Ja: No to chcę go zwrócić.
V: Nie... już zamknęliśmy księgi za poprzedni rok, nie mam jak tego
zaksięgować...
Miałem dość użerania się - i wyszedłem ze sklepu.
Był to zresztą dopiero pierwszy epizod w historii moich bojów z Vobisem...
Pozdrawiam,
-- /---------------------------------------------------------------------------\ | Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881| |joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2 | \---------------------------------------------------------------------------/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:11:30 MET DST