KAblowka i siec

Autor: Maciej Gruskos (gruskosm_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 12:09:22 MET DST

Czesc!
Chyba ten problem byl juz na tych lamach poruszany, ale sie na niego nie
zalapalem (jestem new na tej liscie) dlatego zwracam sie z pytaniem:
Czy ktos z Was ma jakiekolwiek doswiadczenia z modemami internetowymi
podlaczanymi do kablowek. Chodzi mi o ceny tego sprzetu, oplaty jakie
trzeba wniesc miesiecznie, czy jest to dostep non stop, itp.
No i oczywiscie na konec gdzie to dziala i bedzie dzialac w najblizszej
przyszlosci. Ja mieszkam w Krakowie i jak na razie nikt nic o tym nie
wie. Sa tylko same plotki.

Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedz!

--
                      Maciek Gruskos
                     oops_ on #amigapl