Odp: Jaki faxmodem odbiera faxy zdalnie

Autor: Grzegorz Tomczyk (gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 23:05:20 MET DST

Czesc.
Co rozumiesz przez zdalnie?
Jezeli to, ze podczas twojej nieobecnosci w domu modem
automatycznie odbierze fax to chyba w wiekszej czesci zalezy
to od programu obslugujacego dane urzadzenie.

Ja posiadam modem Zoltrix 33600 i oprogramowanie do niego
Cheyenne Bitware.
Ten software potrafi cos takiego robic

Na razie

mailto:gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl