Jaki faxmodem odbiera faxy zdalnie

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 21:29:24 MET DST

Marcin Kowalik wrote:

 MK> Stalo sie TP SA zalozyla mi telefon....

Wyrazy szczerego wspolczucia (dostaniesz pare rachunkow - docenisz).

 MK> W zwiazku z tym ze posiadam komputer w domu to logiczne stalo sie
 MK> wyposazenie go w faxmodem. Norlalny fax z sekretarka kosztuje ok. 1200 -
 MK> 1500 zl. Mnie interesowal by jednak zakup faxmodemu (zewnetrznego)
 MK> pozwalajacego odbierac faxy bez wlaczonego komputera i drukowac je na
 MK> drukarce (ew zeby zachowywal w pamieci (swojej) i drukowal po wlaczeniu
 MK> komputera.
 MK> Czytalem ze jest modem Zyxel lub Zoltix nazwy nie pomne o numerku
 MK> 6428???

ZyXEL Elite z zaistalowana pamiecia RAM (do 8 MB)

 MK> ktory to robi nieststy modem w nim dziala na 28800.

A to malo? Jak na razie, nie bardzo jest z kim laczyc sie szybciej...

 MK> W zwiazku z tym pytanko .. czy istnieje cos takiego w cenie ok 1200
 MK> zl

Nie ma mowy - nigdy w tej cenie. Za duzo wymagasz...

 MK> co by: mialo modem x2 lub 56k (nie wiem ktore u nas bedzie

ZyXELe beda mialy x2 lub inne 56k, ale dopiero po rekomendacji ITU.

 MK> obowiazywalo) odbieralo faxy bez wlaczonego komputra
 MK> mialo sekretarke

Sekretarke bez wlaczonego komputera? Zapomnij.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl