Obudowa Vobisu, ich części... I ogólnie -- Vobis.

Autor: Krzysztof Trybowski (trybik_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 15:33:50 MET DST

Hej,
Poszukuję informacji nt. mozliwości kupna obudowy SkyTower Vobisu, bez
kupna całego komputera. W Vobisie mi powiedziano, że minimalna konfiguracja
to:
--obudowa z zasilaczem,
--płyta główna (intelowska),
--pamięć,
--flop,
--procesor (tego nie powiedzieli, ale można się chyba domyślić, nie?).
Tak się składa, że:
--o płytach głównych Intela słyszałem informacje sprzeczne, przeważały
negatywne,
--flopa nie potrzebuję,
--boję się kupować w Vobisie, bo podobno mają beznadziejny serwis i
podejście do klienta,
--podejrzewam, że ceny w w/w firmie do niskich nie należą.
Płytę, procesor i pamięć i tak muszę kupić (mam 486DX4/100 i 16 MB RAM).
Procesor planuję intelowski, więc nie przeszkadza mi to, że płyty Intela z
reguły nie działają z K5 i 6x86. I cóż o tym sądzicie? Kupować? Dzięki za
wszelkie sugestie.

--
~Krzysztof Trybowski
mailto: trybik_at_polbox.com oraz trybik_at_priv.onet.pl