Re: Obudowa Vobisu, ich części... I ogólnie -- Vobis.

Autor: Michał Zieliński (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 22:33:34 MET DST

> dzialac dzialaja, i na tym ich zalety sie koncza. Do domu sie
> nadaje, do szkoly nie.

> Kupowac podejrzany sprzet tylko z powodu obudowy? Naprawde taka
> piekna? A co bedzie jak sie zasilacz zepsuje?

> J.
NIE KUPUJ OBUDOWY VOBISU - maja bardzo gowniane zasilacze, 3 razy wieksze
niz normalnie , wiatrak trzeba smarowac co 3 miesiace , szuflady na dyski
zapieraja sie o zasilacz. Poza tym skazujesz sie na stacje Vobisowe , ktore
sa bardzo wlne i bardzo glosne.Kumpel ma taka obudowe , a ja jestem za
serwis techniczny do niej.Jedyne, co moge powiedziec dobrego to to , ze ma
odejmowane boczne scianki.

Paszczak

Pozdrowienia

     Michal Zielinski
              hardware_at_lodz2.p.lodz.pl hubble_at_free.polbox.p