Re: Dziwne zachowanie PC-ta !?!?

Autor: Piotr Manturzyk (manturzyk_at_chemie.uni-halle.de)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 22:10:25 MET DST

Jacek Branas wrote:

> Na odleglosc to troche trudno pomoc, ale wydaje mi sie, ze raczej nie
> klawiatura. Piszesz, ze mysz reaguje. Jak reaguje? Kursor sie
> przemieszcza? Czy mozna otworzyc jakies menu, itp? Sadze, ze to raczej
> "wariacje" W95.
a ja sadze, ze winda w tym czasie sprawdza, czy nikt nie ukradl jakiejs
sieciowej drkarki (powaznie). Lata PrintManager? jak tak, to to jest to,
a jak nie, to nie :). W kazdym razie ja juz cos takiego mialem i jak
wywalilem printmanagera to pomagalo.

gandalf

--
|          DC Piotr Manturzyk          |