Re: Dziwne zachowanie PC-ta !?!?

Autor: Jacek Branas (branas_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 21:27:33 MET DST

Witold Niepolomski wrote:

> Czesc!
> Jest pewien dziwny problem.
> Kumpel w pracy ma PC-ta P133 HDD 1GB 16MB RAM klawiatura BTC WIN95.
> Przy pracy w WORDzie 7,0 PL lub w EXCELu czasem komputer staje i
> nie reaguje na klawiature, znaki wprowadzane z klawiatury pojawiaja
> sie po paru lub nawet kilkunastu sekundach.(na mysz reaguje)
> Chce mu pomoc. Podejrzewam, ze to wina klawiatury.

Na odleglosc to troche trudno pomoc, ale wydaje mi sie, ze raczej nie
klawiatura. Piszesz, ze mysz reaguje. Jak reaguje? Kursor sie
przemieszcza? Czy mozna otworzyc jakies menu, itp? Sadze, ze to raczej
"wariacje" W95.

Pozdrawiam

--
  Jacek Branas          branas_at_polbox.com
...wiem wszystko. I dlatego jestem taki przemadrzaly.