pomocy !...wywolanie dynalink.....

Autor: Tomasz Diamandakis (odys_at_ks.onet.pl)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 13:47:02 MET DST

Prosze o pomoc !
Czy ktos spotkał sie z takim komunikatem "Blad programu - Program wysyla nieprawidlowe wywolanie dynalink do pliku dll". ten komunikat zaczal pokazywac mi sie po przeinstalowaniu W95, przy uruchamianiu np. plyty CHIP lub wywolaniu programu QuickTime, jestem zmartwiony przedtem nic takiego sie nie dzialo.
Mam podkrecony proceor Intel 100 na 133. Poza tym reszta jest standardowa.(chyba)
Jesli ktos moglby mi pomoc to bardzo prosze o odpowiedz na adres odys_at_ks.onet.pl
Z gory bardzo dziekuje Tomek