Re: pomocy !...wywolanie dynalink.....

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 21:18:59 MET DST

"Tomasz Diamandakis" <odys_at_ks.onet.pl> napisał(a):

/> Prosze o pomoc !
/> Czy ktos spotkał sie z takim komunikatem "Blad programu - Program wysyla
nieprawidlowe wywolanie dynalink do pliku dll". ten komunikat zaczal
pokazywac mi sie po przeinstalowaniu W95, przy uruchamianiu np. plyty
CHIP lub wywolaniu programu QuickTime, jestem zmartwiony przedtem nic
takiego sie nie dzialo.
/> Mam podkrecony proceor Intel 100 na 133. Poza tym reszta jest standardowa.(chyba)
/> Jesli ktos moglby mi pomoc to bardzo prosze o odpowiedz na adres odys_at_ks.onet.pl
/> Z gory bardzo dziekuje Tomek

Najpierw parę uwag technicznych:
1) Linia nie powinna zawierać więcej niż 75 znaków
2) List należy wysyłać w jednym egzemplarzu
3) Jeśli używasz polskich liter to ustaw kodowanie na 8 bit a nie na
QP bo jak ktoś Cię zacytuje to będzie kaszana :(
Jeśli nie potrafisz tak skonfigurować swojego mailera aby spełnić te
podstawowe wymogi to zmień go - proponuję Agenta - nigdy nie będziesz
miał z nim takich problemów :))

A teraz odpowiedź - taki komunikat powstaje najczęściej gdy sterownik
(np karty dźwiękowej) jest źle zainstalowany. Spróbuj wyrzucić go z
systemu i zainstalować ponownie. Źle zainstalowany może być też driver
konkretnego programu odtwarzającego np mpegi, lub biblioteka
zastąpiona starszą wersją.
Najprościej będzie jak ponownie zainstalujesz driver do urządzenia
które wysyła takie odwołanie i program który miał odtwarzać ...
Zacznij od instalacji najnowszej wersji QT.

    _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski
   _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( lbajon_at_sgh.waw.pl )
  _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/ * SGH Warszawa *
 _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( Warsaw School of Economics )
_/_/_/_/ _/_/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/ http://akson.sgh.waw.pl/~lbajon