pomocy!! .. wywolanie dynalink..

Autor: Tomasz Diamandakis (odys_at_ks.onet.pl)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 13:47:35 MET DST

Czy ktos moglby mi pomoc! Pokazuje mi sie komunikat o takiej tresci:
"Blad programu - Program wysyla nieprawidlowe wywolanie dynalink do pliku dll."
To zaczelo sie po przeinstalowywaniu W95, przy uruchamianiu np. plyt CHIP'a (pod Eksplorerem W95 i DOS'em mozna obejrzec zawartosc) lub uruchamianiu QuickTime.
Mam podrasowany prcesor Intel 100 na 133, poza tym reszta jest standardowa (chyba)
Jesli ktos spotkal sie z takim problemem to prosze o pomoc, i napisac na adre odys_at_ks.onet.pl
Z gory bardzo dziekuje,Tomek