Re: Oki Page 4W - opinie

Autor: Michał Zieliński (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 11:02:52 MET DST

> A mnie zdarzalo zobaczyc blad "page too complicated". Zbyt czesto, ta
> tabelkach z Excela.
Czesc,
Uwazam iz problem Page... jes spowodowany Officem niz drukarka.Posiadam HPLJ
4P z 4MB RAM i odmowila mi ona wydrukowania wykresy zrobionego w Wordzie
podobnym komunkatem.Wykres skladal sie z dwoch osi wspolrzednych i prostej
nachylonej pod katem...

Cholernie drogo.Poza tym sa jesze jakies ograniczenia w szybkosc itp -
pamiec do HP LJ *P.

> O to trzeba sie pytac przed kupnem wersji 1MB :-).

Pozdrowienia

     Michal Zielinski
              hardware_at_lodz2.p.lodz.pl hubble_at_free.polbox.p