Re: Quantum to badziewie !

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_macro.ds2.pg.gda.pl)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 00:51:34 MET DST

On 22 Jun 1997, [ISO-8859-1] Michał Zieliński wrote:

> Mam podobny problem.Od poniedzialku rozpoczynam swoj Quest For Hard Disk.Czy
> w zwiazku z tym moglbys mic cos doradzic?Poszukuje czegos rzedu 2,5 GB,
> mialem na mysli SeagateMedalistPro, ale po ostatnich dyskusjach wlos mi sie
> jezy.Z gory dziekuje.

 Zainteresuj sie dyskami Quantum z serii Fireball SE lub Fireball ST (te
dwie literki na koncu sa istotne, choc niektorzy nie zwracaja na nie
uwagi). Seria SE moze byc klopotliwa z zakupie, gdyz jest bardzo nowa.
Dostepne w roznych pojemnosciach i w wersjach SCSI oraz ATA.

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +