Re: ! Propozycja utworzenia nowej grupy !

Autor: Piotrek Stangreciak (piotrek_at_paskuda.uni.lodz.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 00:30:38 MET DST

Tomek j (viper) wrote:

> Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisa3(a) w artykule
> <5o8g35$e4n$4_at_helios.man.lublin.pl>...

> tylko
> tam. To

> jestes

> [przepraszam, tu wolno klac?] kurw*, zrozum,
> ze my cie tu nie chcemy!!!! jestes <EM>
> GORSZY</EM> od Polteamu, bo tamten przynajmniej
> nie byl az tak wkurzajacy: bylo sie z czego posmiac!!!

do Pol... sam jestes bardzo podobny .jesli jestes powazny (a nie
wnioskuje tego z twych wypowiedzi)
nie powinienes smiac sie z polt.. jeno plakac ze takie ..(slow mnie
brakuje)
po sieci lazi.

> badz tak laskawy i ----- sie od nas, za przeproszeniem,
> bo chyba nietrudno zrozumiec ze 95% grupy cie nie chce!

chcesz glosowac ???

> jak bedzie tak dalej, to chyba zaloze pare(dziesiat)kont
> na free i posluze sie nimi do zapchania ci WSZYSTKICH
> skrzynek pocztowych. co Ty na to? oko za oko, wet za wet.
> ty tez uprawiasz SPAMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!

 a fe .. grozby ? .... tak nisko upadles, ze argumentow braklo ?
juz widze to niziutkie czolko,szeroki nosek ...
kultury troche !
bez pozdrowien

ps.
Grzesiu zostan :)