Re: ! Propozycja utworzenia nowej grupy !

Autor: Tomek j (viper) (scion_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 16:10:45 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<5o8g35$e4n$4_at_helios.man.lublin.pl>...

> no to cierpliwie mi wytlumacz. moze ci sie uda
> dotrzec do mojego tepego mozgu :)
>
> ps: twoj mozg jest pewnie ostry. chleb nim kroisz czy co ?

[przepraszam, tu wolno klac?] kurw*, zrozum,
ze my cie tu nie chcemy!!!! jestes <EM>
GORSZY</EM> od Polteamu, bo tamten przynajmniej
nie byl az tak wkurzajacy: bylo sie z czego posmiac!!!
badz tak laskawy i ----- sie od nas, za przeproszeniem,
bo chyba nietrudno zrozumiec ze 95% grupy cie nie chce!
jak bedzie tak dalej, to chyba zaloze pare(dziesiat)kont
na free i posluze sie nimi do zapchania ci WSZYSTKICH
skrzynek pocztowych. co Ty na to? oko za oko, wet za wet.
ty tez uprawiasz SPAMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!