Re: ! Propozycja utworzenia nowej grupy !

Autor: RHS Linux User (zwierzak_at_zoo.sci.psych.uw.edu.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 18:06:40 MET DST

Witam!

In pl.comp.pecet Tomek j (viper) <scion_at_priv.onet.pl> wrote:
                ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Po pierwsze: grzecznosc wymaga zeby zamiescic w liscie (albo w naglowku)
imie i nazwisko. Odstepuje sie od tego tylko wtedy, kiedy osoba (jej ksywa)
jest ogolnie znana, albo prowadzi sie "biezaca dyskusje" (praktycznie
bezposrednia rozmowa, tylko via email). Nie mam problemow z rozpoznaniem
osoby po sigu: Znik, Grego, Cezar, Karpio, i wielu innych, ale jakos nie
przypominam sobie // Tomka j (viper'a) //.

[ciach poprzednie posty]

> [przepraszam, tu wolno klac?] kurw*, zrozum,

Chyba nie, ja w kazdym razie sie powstrzymuje (choc z trudem :-(( )

> ze my cie tu nie chcemy!!!! jestes <EM>

A kim ty do jasnej *.* jestes, ze smiesz wypowiadac sie w imieniu wszystkich
???????????????? (mialem sie powstrzymywac :-)))
i kogokolwiek z tad wyrzucac ????
JAK BEDE POTRZEBOWAL RZECZNIKA TO GO SOBIE KUPIE !!!!!!!!

> GORSZY</EM> od Polteamu, bo tamten przynajmniej
> nie byl az tak wkurzajacy: bylo sie z czego posmiac!!!

Z tekstow Znika na temat win'95/os2 tez mozna, to zalezy od poczucia humoru.

> badz tak laskawy i ----- sie od nas, za przeproszeniem,
> bo chyba nietrudno zrozumiec ze 95% grupy cie nie chce!

Znowu wypowiadasz sie w czyims (moim???) imieniu.

> jak bedzie tak dalej, to chyba zaloze pare(dziesiat)kont
> na free i posluze sie nimi do zapchania ci WSZYSTKICH
> skrzynek pocztowych. co Ty na to? oko za oko, wet za wet.

Tak to jest jak do inetu dorwie sie lama bez nazwiska, normalnego adresu,
zyciorysu, opinii, i zaczyna robic regulacje :-(((
Vivat internet dla wszystkich !!!!!!!

> ty tez uprawiasz SPAMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!

Przeczytaj sobie uwaznie NETYKIETE, tam jest wyrazna definicja spammu.
Grzegorz nie zawsze pisze na temat, ale do spammu mu daleko.

Koncze moraly, reszte listowiczow przepraszam za off topic az czterech
list (tak ustawiony followup), i do dalszej dyskusji (niechetnie) zaprzszam
na priv maila.

Pozdrowienia

Zwierzak.

Piotr Wisniewski
zwierzak_at_zoo.sci.psych.uw.edu.pl
zwierzak_at_freud.psych.uw.edu.pl <== secondary