Re: Olewanie klienta

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 22:59:47 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
: Kilka tygodni rozmawialem z pewna kobieta, prowadzaca biuro rachunkowe,
: 120 klientow na stanie, korzystajaca z programu Ksiazka Podatkowa firmy
: CDN. [...]
: 4. Teraz nastepuje akcja dywersyjna - pan mily zostaje zaskoczony
: stwierdzeniem, ze skoro tak, to dzialalnosc ksiegowa bedzie prowadzona tak
: jak jest a wszelkie koszty poniesione w zwiazku z bledem w programie uisci
: firma CDN.
: 5. Teraz pan wygralby juz teleturniej na najsympatyczniejszego buraka
: stulecia.

: Ale to nie koniec - efekt jest taki, ze z kazdym nastepnym wykrytym bledem
: sytuacja sie powtarza ( nie wiem tam chyba nikt nie ma IQ > 20 ),

Widac wszyscy klienci juz dzwonili, a CDN chwali sie ze ma ich 9400.
Zdazyl zapomniec.

: klientka
: sie wkurza, bo traktuja ja jak piate kolo u wozu, CDN ma najwyrazniej
: wszystko gdzies. I czy nie mozna takiej firmie tez nic zrobic ????

Mozna nie kupowac ich produktow. Ale dziwisz mnie troche - produkty maja
dosc dobre, upgrady wypuszczaja, ilosc klientow to duzy +, naprawde
tak podchodza do klienta?
Inna sprawa co to za typ klientki? To jest program "z polki". Nikt
tam nie bedzie realizowal wymagania jednego klienta "a ja bym chcial
zeby tutaj dalo sie tym klawiszem ..." A bledy sa poprawiane i poprawki
dealerzy roznosza...

J.