Re: Olewanie klienta

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 19:39:25 MET DST


Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>> >jak jest a wszelkie koszty poniesione w zwiazku z bledem w programie uisci
>> >firma CDN.
>>
>> i slusznie.
>
>~Tak, tylko dlaczego potem ten facet wyskakuje z ryjem na nas, jak
>przyjechalem do CDN-u, ze kto to w ogole widzial, zeby klientka sie
>kontaktowala bezposrednio z nimi, skoro powinna przez te firme
>komputerowa, w ktorej zakupila program ?

powinien sie cieszyc ze dokladnie namierzony problem zostal podany
przez klienta bezposrednio jemu. a jak ryczy jak osiol, to jego sprawa.
czas zmienic dostawce oprogramowania, i zazadac zwrotu kosztow poniesionych
na jego zakup.

>> >Ale to nie koniec - efekt jest taki, ze z kazdym nastepnym wykrytym bledem
>> >sytuacja sie powtarza
>>
>> moze jednak trzeba zmienic autora ? bo jak burczy na ewidentne
>> bledy, i widzial wydruki wykonane z jego programu to nie ma co sie
>> ogladac na kogos takiego.
>
>Heh a kto ci przepisze 120 ksiazek podatkowych ?

> Jurand

jak bazy sa w formacie DBF to nie widze wiekszego problemu.

-- 
               oOOo     /====================================\
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |
         \===================================================/
          polecam  http://www.agh.edu.pl/ogonki/   mime.html


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:09:58 MET DST