Re: Uszkodzona drukarka EPSON Stylus 800

Autor: Jacek Dębicki (jacekd_at_manager.ae.wroc.pl)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 23:20:20 MET DST

Tez mam EPSONA 800 z zepsuta glowica ale juz od dwoch lat, a nie miesiecy.
Jak gdzies znajdziecie glowice do kupienia po rozsadnej cenie to dajcie
znac, bo w serwisie powiedzieli, ze cena glowicy = cena drukarki (w
przublizeniu)...

Jacek Dębicki
jacekd_at_manager.ae.wroc.pl

Maciej Eckstein - Sherlock <sherlock_at_it.com.pl> napisał(a) w artykule
<33A318A6.DAE3C595_at_it.com.pl>...