Re: Emulator Pentium

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 19:53:58 MET DST

Piotr Zalewa wrote:

> Jacek Gutkowski (jacekg_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl) wrote:
> : Czy istnieje jakis program, ktory emuluje istnienie procesora
> Pentium?
> : Kilka razy zdarzylo mi sie, ze gry potrzebowaly procesora Pentium
> : minimum 60. Natomiast ja mam 486/160, ktore jest szybsze od P60 o
> : ok.50%, lecz nie moge tego uruchomic. Oczywiscie moga to byc gry
> : korzystajace z dodatkowych instrukcji Pentiuma, lecz nie wydaje mi
> sie,
> : zeby wszystkie z tego korzystaly.
> : Jezeli ktos cos wie o takim programiku, to prosze o kontakt.
> [...]

Te Harvardy to nie Pentium (te mialy koprocesor od zawsze) a Nexgen
Nx586 - takie badziewie bez koprocesora, firmy wykupionej pozniej przez
AMD. Na stronach AMD pod haslem Nx586 jest o takim emulatorku ale w
wersji bezplatnej dzialajacym za kazdym razem tylko po 20 minut.--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland
  email: mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl
  WWW: http://www.iopan.gda.pl/~piskozub