Re: Instalacja W95

Autor: Romuald Bialy (romekb_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 02:09:13 MET DST

Janek wrote:

> Czesc
> Mam problem z instalacja W95.
> Niby wszystko jest w porzadku ,instalacja konczy sie poprawnie ,ale
> jest male "ale".Po zresetowaniu komputera pojawia sie napis
> "Przygotowanie do pierwszego uruchomienia itd..." po czym
> ekran staje sie czarny , pojawia sie napis
> "Aktualizacja plikow konfiguracyjnych" i po tej aktualizacji
> komputer sie sam resetuje.Potem uruchamia sie i pojawia sie
> napis ze pierwsze uruchomienie nie zakonczylo sie sukcesem
> i mam wybrac tryb awaryjny.Po wybraniu tegoz trybu sam sie resetuje
> [...]

Ja mialem te same problemy przy instalacji OSR2. Winowajca okazal sie
EMM386 w configu. Dziwne, ale prawdziwe, bo staremu win95 nie
przeszkadzal. Jesli to nie pomoze przesledz pliki bootlog.txt i .old .
Moze tam bedzie odpowiedz co go blokuje.

--
	Pozdrawiam....    Romuald Bialy
		E'mail : romekb_at_polbox.com