Re: plyta glowna

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 10:48:50 MET DST

On Sun, 15 Jun 1997 17:16:37 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl
>lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) napisał(a):

>/> Bo na wlasne doswiadczenie .... na DFI z VX drivery Triones maja
>/> klopoty, a drivery Intela ... nie wszystkie CD kochaja.
>
>Kochają, kochają - tylko trzeba czytać instrukcję (czyli jak zwykle
>RTFM), stoi w niej napisane że należy CD podłączyć jako slave na
>drugiej taśmie - ja tak właśnie mam moją Toshibę 8x i chodzi bez
>problemów :)

Nic z tego - tak wlasnie mam podlaczony, ale to tez nie pomaga.
Starsze wersje mialy klopot z graniem plyt audio na niektorych CD,
wiec nowsze takich klopotliwych CD w ogole nie obsluguja :-).

>/> A to chyba nie problem plyty tylko driverow jednakowych do wiekszosci
>/> plyt...
>Raczej problem czytania manuali ...
>PS: Czy te drivery Triones czymś się wyróżniają na korzyść w stosunku
>do Intelowych ?

Poza tym ze moim Aztechem nie maja klopotow to chyba niczym.
Ale sa pod rozne systemy, nie tylko G95. Tyle ze G95 zle dzialaja,
a upgradow nie ma...

J.