Re: Re: U piony Pecet???

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 08:26:30 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

>Tak wlasciwie, to nie wiem, do czego to ma w ogole sluzyc, moze oprocz
>notebookow.

mi sluzy do tego, ze wylacza mi monitor, i dyski przestaja
gwizdac jak nie korzystam z komputera. o poborze mocy nie wspomne,
ale to tez ma duuuze znaczenie.
jesli chodzi o komputery pelniace role serwerow, to power management
na nich oczywiscie mija sie z celem :))))

>APM nie wylacza wiatrakow, ale niektore robia to same, jak spadnie
>temperatura.

jak ustaje dzialalnosc dyskow, karty grafiki, zmniejsza sie
zegar procesora (lub sie zatrzymuje), to temperatura musi spasc.
jesli masz zasilacz typu green, to on tez potrafi przejsc w stan
czuwania, o ile go podaczysz stosownym kabelkiem do stosownych pinow
na plycie glownej.

>Jakie jest tu zadanie APM?

obnizenie kosztow poboru energii, dla ciagle wlaczonych
komputerow domowych.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |