Re: Re: U piony Pecet???

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 12:47:24 MET DST

On 16 Jun 1997 06:26:30 GMT, Grzegorz Szyszlo

>mi sluzy do tego, ze wylacza mi monitor, i dyski przestaja
>gwizdac jak nie korzystam z komputera. o poborze mocy nie wspomne,
>ale to tez ma duuuze znaczenie.
>jesli chodzi o komputery pelniace role serwerow, to power management
>na nich oczywiscie mija sie z celem :))))

Dlaczego? Po cholere Novella zostawiac na noc na pelnych obrotach? :-)

>obnizenie kosztow poboru energii, dla ciagle wlaczonych
>komputerow domowych.

Raczej "firmowych". Ja juz pisalem scenke z UK: piatek, godzina 22, a
za oknami firmy widac w pokojach poswiate od monitorow. Nawet sie
pracownikom nie chcialo zainstalowac wygaszaczy ekranu.
Ciekaw jestem przyczyny - moze ksiegowosc kazala zuzyc monitory w 3
lata?

J.