Re: Re: U piony Pecet???

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 21:16:31 MET DST

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) writes:

> nie wlaczac tego scierwa (tzn APM)
> jeszcze nie widzialem komputera+systemu
> na ktorym nie byloby z tym klopotu

Tak wlasciwie, to nie wiem, do czego to ma w ogole sluzyc, moze oprocz
notebookow.

No bo tak: jak sie nie pracuje na maszynie, to procesor wykonuje glownie
instrukcje HLT (HALT), czyli czeka na przerwanie, pobierajac minimalny
prad (wyraznie widac to po jego temperaturze - pokojowej). Monitor
rowniez sie wylacza, metoda odciecia synchronizacji. Jak ktos lubi
(ja nie lubie), to mozna kazac dyskom rowniez wylaczac sie po jakims
czasie. APM nie wylacza wiatrakow, ale niektore robia to same, jak spadnie
temperatura.

Jakie jest tu zadanie APM?

--
Krzysztof Halasa