Re: Szybkie dyski

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 14 Jun 1997 - 07:36:20 MET DST

msokol_at_polbox.pl (Marek Sokol) wrote:

>co nie zmienia faktu ze softu pod w95 nie ma ...
>byc moze nowe driverki bus-master maja obsluge smart'a.
>niestety (a moze na szczescie) nigdy nie dalo to o sobie znac.

a kto ci kaze windy95 uzywac ? zreszta nawet gdyby zrobili obsluge smart'a,
to pewnie zrobili by to zle.

>moze i maja inne priorytety. chociaz aqrat animowanych ikonek nie
>zauwazylem ...

a animowane kursory myszy ? no coz. niezly zbytek :)

>a przepraszam - poprawie cie - ja uzywam systemu w tworzenie
>oprogramowania ktore pod nim pracuje idzie glowny wysilek
>_tworcow_oprogramowania_.
>dlatego go uzywam.

a czy to dobrze swiadczy o tworcach ze nie potrafia sobie wybrac
normalnej platformy systemowej ?

>p.s. - nie wiesz jak w os/2 objawia sie dzialanie smart'a (czy wykrywa,
>czy uzywa ?) jesli uzywa to w jaki sposob ostrzega ?
>
>pozdrowka
>marko

ze wszystkiego robi logi. nawet jak sie program wywali, to w logu
znajdziesz jaki modul to spowodowal. u mnie wywala sie glownie
WININIT1.C . to taki kawalek emulatora windowsa. drugi ktory
sie wywala to PMWP.DLL , ktory sie kladzie na obsludze tego pierwszego.
mam dokladne komunikaty bledow, ktorych opis moge znalezc w zainstalowanych
plikach pomocy. a jak malo, to sie dopukuje do www.ibm.com i tam zapuszczam
przeszukiwanie. warto ten log obejrzec, przynajmniej od razu wiadomo
gdzie szukac bledu.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |