Re: Szybkie dyski

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 23:57:14 MET DST

On 13 Jun 1997 12:19:18 UTC, you wrote:

>On Thu, 12 Jun 1997 08:44:54 +0200 (CEST), Marek Sokol wrote:
-=[ciach]=-

>Kto nie ma ten nie ma.
>OS/2 WARP ma wbudowana obsluge SMART.

co nie zmienia faktu ze softu pod w95 nie ma ...
byc moze nowe driverki bus-master maja obsluge smart'a.
niestety (a moze na szczescie) nigdy nie dalo to o sobie znac.

>jak ktos uzywa systemu w ktorym glowny wysilek tworcow
>idzie w animowane ikonki to niech potem nie wymaga od niego
>zeby sie zachowywal jak system ktorego tworcy maja inne priorytety.

moze i maja inne priorytety. chociaz aqrat animowanych ikonek nie
zauwazylem ...
a przepraszam - poprawie cie - ja uzywam systemu w tworzenie
oprogramowania ktore pod nim pracuje idzie glowny wysilek
_tworcow_oprogramowania_.
dlatego go uzywam.

p.s. - nie wiesz jak w os/2 objawia sie dzialanie smart'a (czy wykrywa,
czy uzywa ?) jesli uzywa to w jaki sposob ostrzega ?

pozdrowka
marko
Marek Sokol phone:+4822347804
mailto:marko_at_lords.com mailto:msokol_at_polbox.pl
        mailto:msokol_at_cyberspace.org