Re: Czujniki+cos+komputer

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 21:28:38 MET DST

Wed, 11 Jun 1997 11:22:08 GMT, ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K. Ladziak)
napisał(a):

>Siec? Na RS232? chyba sie przelkawiszowales, w RS232 moze byc jeden
>odbiornik na linii/ Jesli juz RS, to 485, wyjscia trojstanowe
>pozwalaja laczyc wiele odbiornikow, a przyjety protokol od razu
>zalatwia ich obsluge w sposob bardzo podobny do IEC-625, tyle ze na
>laczu szeregowym.

Ty myślisz o sieci magistralowej a to koncepcja TOKEN RING co wyraźnie
napisano i istotnie da się zrealizować na rs choć niekoniecznie jest
to najlepsze rozwiązanie.

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (32) 1-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk