Re: Czujniki+cos+komputer

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 13:22:08 MET DST

On 10 Jun 1997 20:31:47 GMT, "Gabriel Drabik"
<gabrys_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Ja proponowalbym siec typu token ring na rs-232 lub innym rs w zaleznosci
>od odleglosci czujnikow.
>Jesli w gre wchodza jakies konkretne warunki wspolpracy to moge sie zajac
>zorganizowaniem takiej sieci oczywiscie wczesniej musialbys troche wiecej
>szczegolow podac.

Siec? Na RS232? chyba sie przelkawiszowales, w RS232 moze byc jeden
odbiornik na linii/ Jesli juz RS, to 485, wyjscia trojstanowe
pozwalaja laczyc wiele odbiornikow, a przyjety protokol od razu
zalatwia ich obsluge w sposob bardzo podobny do IEC-625, tyle ze na
laczu szeregowym.

Darek