wNT/unixy/WARP Server [Klopot z nagranym CD]

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Wed 11 Jun 1997 - 23:59:49 MET DST

On 1997-06-11 Grego said:
>i wNT nadal sie bedzie sprzedawal swietnie
>Duzy rzymski provider i najwieksza rzymska internet-cafe'
>(Xplore) ktorzy wystartowali na pecetowym linuxie,
[]
>zaproponowali mi przedwczoraj konwersje calosci spowrotem
>na linuxa (AIX zostaje, zajmie sie wylacznie DNS'em)

Chodzi mi po glowie taki pomysl, ktory mozna
by zrealizowac w jakiejs klubo-kawiarni :-)))
Internetowej dla ubogich :-))):
-Multiuser DOS HOST z terminalami znakowymi Sherwood
 i karta sieciowa Ethernet
-karta wpieta do router'a polaczonego modemem baseband
z siecia (WARMAN czy TPNET) z adresem IP na router'ze
-oprogramowanie klientow uslug Intenetu pod DOS typu MINUET
badz osobne programy (FTP, IRC, DOSLYNX) skonfigurowane do
pracy przez gateway (router).
Nie calkiem jestem zorientowany w technologii ale
mysle, ze mogloby to dzialac?
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;33;40mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive